پارساپارسا، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

پارسا عشق مامان و بابا

عکس های نیمه دوم آذرماه آقا پارسا

1393/10/7 16:39
نویسنده : مامانی
1,495 بازدید
اشتراک گذاری

بازم سلام. ببخشید که دیر به دیر بهتون سر میزنم.مهم ترین اتفاق نیمه دوم آذر ،اولین واکسن من بود. مامانی و بابایی بهم کلک زدن. گفتن میریم ددر ، ولی نامردا بردن امپول زدن. منم فقط یه ذره گریه کردم ولی خیلی درد داشت.....

اینجا بعد از واکسن ، بیحال خوابیدم. .....

 


بعد از واکسن ، چند روزی حموم نرفتم. آخه یه کم حال ندار بودم. اینجا خیلی هپلی شدم  نه؟!


بالاخره پاییز به آخر رسید و من اولین شب یلدا رو تجربه کردم. اینجا داریم میریم مهمونی خونه ی مامان جون واسه شب یلدا

راستی این پاپوش ها رو مامانی واسم بافته. دستت درد نکنه مامانی


پارسا و پسر عمه اش علی

خیلی با این پسر عمه ام ، رفیقم. قراره با هم بریم فوتبال و گردش و ....

اینجا منتظر بودم عکاسی مامانی تموم بشه تا به این هندونه ها و پشمک ها حمله کنم.خوشمزه راستی چرا شب یلدا هندونه میخورن عایا؟؟


و آخر شب بازم آرامش در بغل بابایی....


چند روز پیش عکس هامو نگاه میکردم ، رسیدم به این عکس. خوشم اومد ، گذاشتم اینجا. راست راسکی ، بزرگ شدم ها ، انگار همین دیروز بود....هی جوونی...خندونک

 

پسندها (2)

نظرات (1)

سمیه مامان امیرطاها
10 دی 93 18:32
ایباش آللاه نه بالادی بو واکسنشم مبارکه گریه نکرد که؟ امیرطاها طفلی کلی گریه کرد