پارساپارسا، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

پارسا عشق مامان و بابا

54 روزگی من و مامانی

1393/9/12 19:24
نویسنده : مامانی
324 بازدید
اشتراک گذاری

پارسای عزیزم ، به معنای واقعی کلمه ، من با تو دوباره متولد شدم. از لحظه ی به دنیا اومدنت تا حالا همش لحظه های قشنگ و زیبا تو ذهنم هست. با تو انگار دوباره از نو به دنیا اومدم . واقعا توصیف اش سخته.... خدای مهربونم خیلی خیلی ازت ممنونم که پارسا رو به ما هدیه دادی . تا حالا هر چی هم که ناراحتی و نگرانی و استرس و غم و غصه ای هم بوده ، دیگه نیست . همه چیز شیفت دیلت شده به یه نا کجا آباد. الان فقط همه چی آرومه غصه ها خوابیدن.....

گفتم که حس میکنم ، هم سن پارسام ! 54 روزه !

این هم عکس خودم که در روز 22 بهمن ماه سال 62 گرفته شده و عکس گل پسرم درست در 54 روزه شدنش.

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (1)

سمیه مامان امیرطاها
16 آذر 93 12:36
آمما ولی فرزانه پسرت از خودت خوشگلتره ها ... هه هه هه هه جیگرم خونک شد