پارساپارسا، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

پارسا عشق مامان و بابا

عکس های هفته سوم آقا پارسا

1393/8/6 20:27
نویسنده : مامانی
425 بازدید
اشتراک گذاری

یه سری عکس جدید گذاشتم. آخه تقاضا زیاده ، منم بچه ی حرف گوش کنی هستم !چشمک

 

اینجا مشغول تفکر و تامل هستم. واقعا این دنیا جای عجیبیه. اصلا شبیه شکم مامانی نیستسوال

 

اینجا مامانی ازم خواهش کرد ، ساکت باشم تا مامانی بتونه نهار درست کنه. منم که حرف گوش کن. نیم ساعت اینجوری آروم با خودم بازی کردم . چه میشه کرد ، مادر دیگه ....


این هم مدل های خوابیدن منه ، که مامانی شکار کرده . من نمیفهمم ، آخه خوابیدن هم مدل داره ، عایا؟؟؟؟سوال

 

 


 

و اما ، آرامش در بغل بابایی .... خیلی حال میده ، وقتی بابایی آروغم رو میگیره و برام لالایی میخونه. بابایی جونم خیلی دوستت دارم بوس بوسبوس

 


 

همانطور که میبینین ، دو سوم تخت ، مال منه ، یک سوم ، مال مامانیه و بابایی هم که رو فرش میخوابه.

گردن کلفتی یعنی این !خندونک


اعتراف میکنم یه کم شکمو هستم ! چیکار کنم دیگه ، هیچی هم نباشه ، مجبورم مشت ام رو بخورم !


و در آخر یه عکس واسه دلبری !چشمک


تا سری عکس های بعدی ، فعلا بای.

راستی منتظر نظرات تون هستم.

 

پسندها (2)

نظرات (1)

سمیه مامان امیرطاها
11 آبان 93 14:03
واه ننه ائله باشیوا دولانیم سوزه قولاسان بالا حالا کجای کاره پارسا کوچولو تازه کم کم با این دتیای وانفسا آشنا میشی اما دعا میکنم هیچ وقت سختی های دنیا رو نبینی همیشه تو اوج خوشی ها و شادیهاش زندگی کنی فرزانه تا میتونی الان تند تند آشپزی کن که بعدا دیگه تنها نمیمونه و همه ش میخواد باهاش بازی کنه ایوای یادش بخیر امیرطاها هم اینقدی بود عکس این شکلی تو بغل بابلییش داره طفلک بابایی ها آمما باباییش غصه نخور فقط 4-5 ماه وضع اینطوریه بعدش که پارسا غلت زد مجبورید بیاید رو زمین بخوابید خلاصه پارسا به فریادت خواهد رسید ایوای من عاشق ابن مشت خوری های نی نی هام